Nekad TheSwedishPotato | Medlem ansökning [Forsgren32]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

El kantarella

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Herman.

Vad är ditt discord namn? cxss411#2991

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Leif GW Persson Junior är är 24 år och son till den berömda kriminologen Leif GW Persson. Han föddes år 1999 och växte upp i en familj där kriminalitets frågor alltid var ett samtalsämne. Leif GW Persson Junior har alltid beundrat sin far och hans arbete inom rättvisans tjänst. Han har hört många spännande berättelser om brottsbekämpning och rättvisa, vilket har inspirerat honom att följa i sin fars fotspår. Leif, strävar för att någon dag han kan bli en polis och följa hans pappas arv inom poliskåren. Leif GW Persson Junior bär på ett liknande känsloregister som sin berömda far. Precis som sin pappa är han en djupt engagerad individ, passionerad av brottsbekämpning och rättvisa. Han känner en stark empati för de som drabbas av brott och har en inneboende vilja att hjälpa andra och göra samhället tryggare.
Som sin far är Leif GW Persson Junior känd för sitt skarpa intellekt och analytiska sinne. Han är mycket observant och har en förmåga att se igenom komplicerade situationer för att hitta lösningar. Denna egenskap gör honom till en starkt analytisk person som alltid är redo att undersöka och granska olika aspekter av brottsbekämpning för att nå bästa möjliga resultat.
Precis som sin far är Leif GW Persson Junior också envis och bestämd. Han ger inte upp lätt och är redo att kämpa för sina mål. Han låter sig inte nedslås av hinder eller utmaningar utan snarare tar han dem som en möjlighet att växa och utvecklas.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan kan bidra mycket till serven, Jag har en bra rp nivå och seriös rp jag har mycket erfarenhet av rp eftersom jag spelade på ortenwave innan men känner at det är dags och byta server till något bättre jag har också varit mod där innan på ortenwave så kanske också sen ansöka till mod någon gång. Min karaktär är väldigt unik eftersom min karaktär är son till, Leif GW person och alla det unika aspekten som min karaktär har. Om jag ser nån bryta regler så reporter jag omedelbart till exempel om nån, RDMR mig utan anledning. jag bidrar också till serven med långa och varaktiga scenarion och jag bidrar med social rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man behöver inte alltid vinna i ett scenario som typ om nån rånar dig behöver du inte springa iväg du kan låta motparten vinna ibland också så det blir roligt för dem eller som ett polis stop betala bötern istället för att köra iväg så blir det mer realistisk rp och låter motparten vinna också.

Hur hittade du Unive? Genom kompisar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka