Nekad TheSweAlex | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skarbergalex

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199247543854/

Ditt Hex-ID: steam:11000014cba4e2e

Vad är din discord tagg? skarbergalex

Vem var det som bannade dig? wazy.ts

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2025-05-30 15_54_56.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? ja för jag använde fula ord i ooc och hetsade i ooc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.
jo jag var på jobbet och laga en bil på mekonomen där jag jobbade och personen jag lagade och han var lung och så inga problem. helt plösligt så börja han lalla och då skrebv jag i occ att han ska sluta lalla vilket han inte gjorde då sa jag till han igen en gång till men han forsatte lalla och då blev jag trött på det lalleriet och blev sur och skrev ett fullt ord

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel. Jag hetsade i OOC chatten och skrev något olämpligt vilket gick emot serverns regler Oavsett hur frustrerad jag var i stunden så är det mitt ansvar vad jag skriver och jag måste stå för mina egna ord Det jag skrev var inte okej och jag förstår att bannen var klar och tydlig. Jag har själv bett den andra spelaren om ursäkt då detta är noll tolerans. Jag har lärt mig att jag måste tänka efter innan jag skriver och ta ansvar för mitt beteende även när känslor är inblandade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. en var en felaktig bann för att jag sa min hjärna laggar ingame fast jag kunde har sagt det på ett annat sätt, och den andra bannen är metagaming och för att jag använde min telefon under vattnet, vilket jag förstår var ett regelbrott. Vid tillfället tänkte jag inte på att det bröt mot realismen i RP, men i efterhand inser jag att det var fel av mig och att jag borde ha tänkt längre än så

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat ta ett steg tillbaka och hantera situationen lugnt istället för att reagera med ilska i OOC chatten Istället för att skriva något kränkande borde jag ha antingen lämnat situationen och bett min kollega lagat bilen åt han och jag gått iväg en stund för att lugna ner mig eller kontaktat en admin om det var något som kändes fel. Det hade varit ett mer moget och respektfullt sätt att hantera det på, både mot andra spelare och mot serverns regler.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig en hel del. Jag hetsade i OOC chatten och skrev "busunge" vilket var helt oacceptabelt. Jag förstår nu att det jag skrev inte bara bröt mot reglerna, utan också skapade en dålig stämning och påverkade andra negativt. Det var ett omoget beteende och inget jag står för. Jag tar fullt ansvar för det jag gjorde och har reflekterat över hur jag beter mig online. Om jag får en ny chans, kommer jag att visa att jag kan respektera både reglerna och andra spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka