Antagen TheSweAlex | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

skarbergalex

Medlem
Meddelanden
31
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Ditt discordnamn: Skarbergalex

Ange ditt födelsedatum 19 Februari 2006

Varför ska just du bli staff? Jag har en stark vilja att bidra till serverns utveckling och trivsel. Jag är aktiv, engagerad och har lätt för att samarbeta med andra. Jag vill se till att alla spelare får en rättvis och rolig upplevelse, där regler efterföljs och alla känner sig välkomna.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag har upplevt att det ibland tar lång tid att få hjälp via supportkanalerna, speciellt under kvällstid eller helger. Jag har märkt att vissa spelare som inte följer regler inte tas bort eller inte blir bannad, som straff ska du sköta ditt jobb bra och skickligt du ska ta ansvar för att banna folk som gör fel och inte låta dom få en till chans

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? För att minska väntetiden i supportkanalerna, särskilt under kvällar och helger, vill jag bidra genom att vara mer aktiv och tillgänglig under dessa tider. Jag ser även ett behov av att staff agerar snabbare och mer konsekvent mot spelare som bryter mot reglerna. Det är viktigt att vi som staff tar ansvar, agerar tydligt och inte låter allvarliga regelbrott gå obemärkta spelare som förstör för andra ska inte få flera chanser om brottet är grovt. Tillsammans med teamet vill jag arbeta för en starkare struktur där alla regelöverträdelser hanteras konsekvent och rättvist, vilket i sin tur skapar trygghet och förtroende i communityn.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara professionell innebär att agera respektfullt, hålla sig till reglerna, lyssna aktivt på spelare och alltid vara saklig. Det är väldigt viktigt för mig att agera professionellt, eftersom jag representerar servern och ska skapa trygghet för andra.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag planerar att avsätta tydliga tider för staff ansvar, så det inte krockar med mitt privata liv eller RP. Jag är bra på att planera och strukturera min tid för att undvika stress och se till att allt får sin plats.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen den 26 november 2022 men tagit små pauser

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej, men jag är väldigt läraktig, engagerad och villig att ta till mig allt jag behöver för att bli en trygg och pålitlig staff medlem

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Servervakt, Event

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är öppen för alla områden, men om jag måste välja ett så är Donation kriminell Support och jobb dom områdena jag är minst bekväm med, eftersom det kräver hantering av känslig information och jag tycker andra kanske har mer erfarenhet där.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka