Accepterad thesmultron | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thesmultron

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198109822031

Vad är ditt namn i verkligheten? Aina Ljungström

Vad är ditt discord namn? TheSmultron#8296

Vad är ditt födelsedatum? 11 Februari 1990

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Hanna och är 31. Hon är en delvis sprallig, delvis lugn person.
Hon är en karaktär som lätt kan dras med, men även bita ifrån när man minst anar det.
Det enda hon bryr sig om är egentligen att ha kul. Sen hur hon uppnår skoj, kan komma på både det andra och andra sättet.
Hon hoppas på att få anställning på ett jobb där hon träffar många människor då hon har ett stort behov av att vara social.

Hennes största intresse är egentligen att var social, hon gillar när det händer saker och då hon inte alltid tänker på konsekvenserna så kan det sluta med att hon hamnar i trubbel, vilket hon sällan lär sig något av.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att ha större möjlighet att utveckla min karaktär och därmed bidra med större del till RP upplevelsen

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det jag gillar med Unive är den största servern, vilket gör att det är mycket folk i rörelse och därmed händer mycket och ger RP upplevelsen många alternativ

Hur hittade du Unive? Via kompisar

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att ha roliga, alternativa sätt att umgås och träffa så väl gamla som nya kompisar. Då jag även streamar ibland så kan det även bli så att jag streamar om jag tycker min karaktär utvecklas i en sån riktning att det kan bli roligt för att andra att ta del av

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål på Unive är att sprida en så bra RP upplevelse som möjligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Har en reserv karaktär på Swedish Knight, men unvie är "huvudstaden"

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka