Nekad thesmultron | Ban överklagan (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

thesmultron

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198109822031

Ditt Hex-ID: 110000108ea0c4f

Vad är din discord tagg? Smultron#8296

Vem var det som bannade dig? Bosse

Hur lång tid var din ban? 7 dygn

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? ooc:"laggat fast"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sa tydligen att jag "laggat fast" in game

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på piren och snackade med en polare, när vi skulle gå ut mot strandpromenaden fick jag inte bort telefonen ur och råkade då benämna det som att "jag har laggat fast"

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och använde ett OOC ord, borde såklart ha sagt att jag hade problem med mobilen och inte sagt att jag "laggat fast"

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tidigare har jag blivit bannad 1h för att jag hade felaktiga armar. Har lärt mig att alltid kolla så att kläderna ser hela ut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra är att använda ett mer RP-anpassat ord utifrån situationen och sagt att telefonen beter sig konstigt, eller liknande

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att vara mer noggrann med vilka ord jag använder, att vara ny inom rp är inte alltid enkelt men man lär sig hela tiden.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka