Accepterad therealhotdog | Medlem ansökning (N1sse)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

therealhotdog

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lias Adbo Bergman

Vad är ditt discord namn? _therealhotdog

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär har varit en buse i sina tidigare år, han är 39 år gammal och har bott på landet men tänkte sig att flytta in i storstaden. Han heter Patrick Keke och är känd på landet som ägare över kaffebordet för att han älskar att bjuda sina kompisar på en kaffe och en snaps. Patrick han är en ganska så lätt arg men ändå snäll och trevlig man, men kan bli aggressiv om man jävlas med honom och han gör mer en gärna likadant tillbaka. Patricks intressen här i livet är att köra bil och sitta hemma och dricka kaffe och smutta på en whiskey lite då och då. Patrick gillar också det som händer inom det polisiära och uppskattar deras jobb och skulle vilja at dem skulle få en lönehöjning, Patricks familj har även gott bort så han är ganska deprimerad över det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kan bidra med till den här servern är en helt ny och unik karaktär och ett bra rp:ande jag skulle även bidra med en ansökan till att vara kriminell för att Patrick gillar att vara ganska busig ibland, Jag skulle även försöka bidra med så gott som jag kan, typ som att göra upp rp:scener och bara vara där för att göra det lite roligare för alla som arbetar inom någon myndighet på eran server

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna, vilket innebär att scenariot blir roligt för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Mina kompisar har tipsat om det och har sett på tiktok och en reklam på själv five m

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka