Accepterad TheRalle | Medlem ansökning [Viktå]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheRalle

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mattias Rasmusson

Vad är ditt discord namn? mrralle

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 1991

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bengt Larsson, 49 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, målmedveten, försiktig.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bengt kommer från en annan stad där han arbetade som sjuksköterska. Han blev utsatt för ett gäng på grund av att vara på fel plats vid fel tillfälle, vilket ledde till hot och tvingade honom att flytta. Nu i den nya staden vill han bygga upp sitt liv igen genom att hitta arbete inom sjukvården eller relaterade områden, spara pengar och skapa stabila relationer. Hans ultimata mål är att återförenas med sin familj, som han har varit separerad från för säkerhetens skull.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Som spelare med en karaktär utbildad inom sjukvården kan jag bidra med realistiska medicinska RP-scenarier, som att hjälpa skadade personer, delta i ambulans- eller sjukhus-RP. Jag kan också stödja andra spelare genom att erbjuda stödjande roller som främjar gemenskap och långsiktiga storylines.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att prioritera den övergripande roleplay-upplevelsen framför personlig vinst, genom att acceptera att din karaktär kan "förlora" i ett scenario om det skapar en mer realistisk och engagerande historia för alla inblandade. Till exempel, istället för att alltid kämpa för att vinna en konfrontation, kan du roleplay rädsla eller förhandling för att låta motparten avancera, vilket höjer kvaliteten på RP för hela gruppen.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot reglerna på någon RP-server.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? 1. Social RP krävs: Du får inte direkt använda våld utan att först försöka interagera socialt, som att prata eller förhandla, för att skapa realistiska scenarier. 2. Inget kringgående av OOC-regler: Du får inte använda kodord eller hints för att undvika regler, som att antyda kriminalitet i RP-chatter där det är förbjudet.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är väldigt intresserad av att lära mig spela rollspel och har erfarenhet av rollspel i andra sammanhang men inte på GTA.

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka