Accepterad thepojo | Ansökan till Servervakt [Sather]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thepojo

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Maik

Vad heter du på discord? ABU ZB#0742

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2000

Mellan vilka tider kan du oftast spela? jag brukar komma in runt 12 och sluta spela runt 23 ibland 01

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär 6 månader

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 8 gångere

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? En servervakt enligt mig är en person som ser till att folk som bryter mot regler får en ban eller en kick, en servakt ser till att lallare inte påverkar RPen så himla mycket. Jag ska se till att alla personer får en chans och jag ska se till att alla blir lika behandlade och ge tips till de som är icke medlemmar så dom lär sig hur man RPar. En servervakt är en person som ser till folk sköter sig när hen rpar. Servervakt ser till att folk som lallar får någon sorts straff, allt från ett /m eller kick. Som servervakt är man ansiktet utåt och ska kunna vara en bra förebild och inte abuse sina perms som man har. Jag tycker som servervakt har man ansvaret att se till att man får en seriös och bra rp och att alla runt omkring en får en bra rp då det är en seriös rp vi vill uppnå. Det är en heldel människor som lallar om nätterna när man spelar och det är inte många helpers inne och man kan itne få så mycket hjälp på report då tycker jag en sv ska agera och börja ta tag i alla lallare som finns inne.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag skulle vara lämplig för servervakt då jag som person behandlar alla lika och ser till att rp utvecklas. Jag skulle se till att förklara för folk jag bannar hur dom kan utvecklas i rp för att slippa bli bannade framöver då man vill ha en bra och utvecklad rp. Jag som person är rättvis och ser till att alla får samma. jag tycker jag ska bli SV då jag anser att jag har en välutvecklad och bra RP vilket gör att jag är en bra förebild för folk som lär sig hur man rpar. Vissa kanske inte har kunskapen eller vet hur man rpar bra vilket gör att man då agerar och kan visa hur man göra.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt är en person som är rättvis och behandlar alla lika, som sv ska man inte leta efter folk att banna eller kicka utan det ska ske automatiskt när man rpar, när man ser folk som begår fel. Vissa fel kan man kicka personer och inte banna så de lär sig sen kan man förklara för folk hur de kan utvecklas för att slippa bli bannade eller kickade och på så vis kan man utveckla RPen vilket gör att server blir mycket bättre. En bra SV ska sköta sig och se till att inte abuse sina perm.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Det är när en person t.ex revivar en annan person mitt i ett scenario och medför en dålig rp, eller att man t.ex revivar sig själv för att fortsätta scenariot för att vinna det scenariot. som SV ska man vara försiktig med sina perms och inte abusa dom då det enkelt kan bli dålig rp. Man ska inte heller banna eller kicka folk för att vinna ett scenario

Vidare, du har 48 timmar på dig att ta intervjun innan du blir nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka