Accepterad TheoWM | Chef-jobb ansökan [Meko]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theowm

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen chef

Vad heter du IRL? Theo

Vad heter du på discord? Theeo#2772

Hur gammal är du? 18

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sen sommaren 2020

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla jobbet på ett positivt sätt så att vi finns när som helst men även var som helst. Jag känner att jag har ledarskap som passar det stora ansvaret som krävs för detta chefsjobb. Jag har ett väldigt stort intresse för bilar och fordon och med det sagt så vill jag implementera någon slags verklighet i yrket, detta med hjälp av begrepp, handlingar och även utbildningar. Jag tycker genom erfarenhet att mekonomen ska finnas tillgänglig dygnet runt och var som helst, detta för att vi ska kunna bygga upp ett bra rykte för att sedan växa vårat yrke. Jag är inte rädd med att ta i med "hårdhandskarna" med folk som latar sig och ej anses vara inblandade i yrket. Jag anser att arbetsplatsen ska ha en mycket bra struktur med disciplin. Jag kommer att vara mycket aktiv och därmed vara tillgänglig för vem som helst när det behövs. Med radioteknik tycker jag även att det ska användas, detta har en koppling till mitt mål om att vi ska finnas överallt och när som helst. Jag har några sociala kopplingar till Mekonomen redan nu är därmed har jag grundkoll på hur arbetsplatsen ser ut just nu.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har tidigare varit erfaren arbetare hos mekonomen i ett antal månader. Jag har även för ett par år sedan haft ett par chefsjobb, därmed vet jag vad som krävs utav mig för att nå framgång med arbetet. Under den tiden jag jobbade hos mekonomen fick jag se vad som behövdes göra och hur man utbildade samtliga för att det ska bli så roligt men även effektivt för alla inblandade.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är tillgänglig i princip varje dag om inget oförutsätt sker. Med detta sagt så kan jag svara på meddelanden men även agera in-game när det krävs. Chefjobbet har ett stort ansvar så självklart har jag koll på när och hur jag har tid tillgänglig.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, endast Unive.

Har du läst våra Regler? Ja, Absolut

+rep en mycket utvecklad ansökan, verkar som en riktigt kompetent person!

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48h på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka