Accepterad TheoWM | Ansökan till servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theowm

Icke Medlem
Meddelanden
81
Reaction score
4
Användarnamn: TheoWM

Hur gammal är du? 19 år

Vad heter du? Theo

Vad heter du på discord? Theo#2772

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Vardagar brukar det bli mellan 16-23/24, är dock inte aktiv alla timmar sträck. Men är aktiv de flesta timmarna. På helgerna kan jag vara aktiv i några timmar sträck mellan 10-04:00, samma sak som vardagar jag brukar inte vara aktiv alla timmar sträck. Men räkna med att jag är väldigt aktiv.

Varför ska just du bli servervakt? Jag kan erbjuda en stor mängd aktivitet från min sida. Jag har dessutom nolltollerans mot trötta ursäker och regelbrott som begås. Jag kan reglerna väl och respekterar dem eftersom att det är det som inom min åsikt grundar hela rp-upplevelsen. Jag känner att jag med den mängd aktivitet jag kan erbjuda så kommer det med allra största sannolikhet att förminskas saker som skulle kunna störa eller förstöra rpn i led. Jag är även mycket positiv till förslag som skulle kunna förbättra både discord och servern på alla möjliga sätt och jag har även ögon för buggar som stör roleplay-upplevelsen, och om jag nu skulle få chansen att bli servervakt så känns det som om jag skulle ha en närmare connection till staffteamet så jag kan förmedla dessa tankar/tips enkelt och bra. Jag har även tidigare varit staff på två andra FiveM servrar så jag tycker att jag har bra koll över allt rent övrigt och har en bra upplevelse utifrån det.

Varför vill du bli servervakt? Jag har inte varit staff eller liknande på senaste tid på någon FiveM server jag spelat på. Jag känner att jag tyckte det var mycket underhållande och det är gärna någonting som jag går tillbaka till. Jag känner även att jag har tidigare erfarenhet och upplevelse från att vara staff så det underlättar något enormt. Det största som driver mig till att vilja vara servervakt är att jag vill förbättra roleplay upplevelsen på servern, jag har märkt att det händer en del skumma saker i scenarion som jag deltagit i vilket leder till att det inte blir underhållande eller realistiskt alls och jag känner att jag skulle vilja rätta till dessa fel.

Är du whitelistad på serven? Ja, jag är whitelistad.

Har du varit bannad serven förut? Nej, jag har aldrig varit bannad på denna server förr. Har aldrig heller varit bannad på en annan FiveM server rent generellt.

Mycket fin servervaktsansökan!

Välutvecklad vilket tyder på bra glöd, bra förklarat också! Inte mycket att tillägga från min sida :)

Lycka till!

Mvh,
AprimoX

Mycket fin servervaktsansökan!

Välutvecklad vilket tyder på bra glöd, bra förklarat också! Inte mycket att tillägga från min sida :)

Lycka till!

Mvh,
AprimoX
Tack så mycket :))) Råkade skriva att jag var 19 istället för 18 däremot. Men jag hoppas det inte gör någon större skillnad.

Vidare till intervju!

Kontakta en Servervakt-ansvarig och ta en muntlig intervju.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka