Accepterad Theoswe1 | Medlem ansökning [Jonte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theoswe1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Mitt riktiga namn är Theo Holmberg

Vad är ditt discord namn? Theo_swe

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter just nu Theo swe han är en unik person som är från Göteborg som gillar att hjälpa folk och är väldigt trevlig. Han är 19 år och har mycket intresse i bilar. Han är uppväxt i Sverige men hans föräldrar är från Serbien. Han har haft en tuff uppväxt med bråk i familjen och många av hans vänner blev kriminella. Han ville inte gå den vägen så han började istället visa intresse i bilar istället. När han hade det jobbigt i familjen och med vänner brukade han gå till hans mekaniker och hjälpa han med bilar. Han tyckte det var ett riktigt kul intresse och han blev glad av det. Han är en glad kille som alltid är på bra humör och gillar att hjälpa folk med problem eller småsaker. Han vill börja jobba som mekaniker och utveckla sin kunskap inom bilar och fordon.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att försöka göra så att servern blir en roligare plats och göra så att så många som möjligt ska tycka att det är en väldigt rolig server. Jag kan försöka hjälpa till så att den inte blir lallig och att de mesta reglerna ska följas. Man ska också vara respektfull mot andra. Jag kommer också följa reglerna så att det blir bra för mig och för andra spelare.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att du ska spela så att alla har kul och inte bara du. Du ska inte heller spela och göra grejer som bara du tycker är kul. Du ska göra så andra också tycker det är kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst serverns regler och några av dom kan vara att du får inte göra så att polisen är efter dig med mening eller göra saker för att få polisens uppmärksamhet. Du ska också försöka att prata dig ur bråk istället för att bara avrätta honom eller slå ner honom.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag jag är rätt så ny men ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en glad kille som gillar att göra folk glada. Jag har mycket energi och säger ja till det mesta. Har ganska mycket energi.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka