Nekad Theoswe | Whitelist ansökning [Bengt] [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theoswe

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198844096113/

Vad är ditt namn i verkligheten? theo

Vad är ditt discord namn? Theozz#9159

Vad är ditt födelsedatum? 19 December 2008

Berätta om din karaktär. Han är en kille som heter "theo", han har två hobbys och det är vapen och bilar med speciellt med färgen svart. Han är kriminell man som är ute efter adrenalin mycket av tiden, han är 25 år gammal, hans pappa och mamma är döda. De dog i en bilolycka år 1999, sedan dess har han varit kriminell och vill döda folk som är goda som poliserna. Han vill göra staden till ett sämre ställe (i rp då). Han tycker om att vara igenkänd av folk som den onde och att folk ska vara rädda för honom

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att ja ska bli whitelistad för att jag är mycket bra på rp enligt mig själv och att jag är mycket snäll mot nya spelare som behöver hjälp. Jag Kommer bidra med mycket kärlek och mycket positiv energi till serven. jag kommer försöka göra multistaden till ett bättre ställe där folk kommer in för att ha kul. Jag har varigt WL förut och jag vill bli det igen för att visa var skåpet ska stå. Jag vill också ha ett WL jobb så jag kan jobba med roliga jobb på servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för multistaden är bäst och har mest speláre på svenska rp servrar

Hur många timmar har du på FiveM? 10

Hur hittade du Multistaden? igenom min storebror som heter noah/ jokern i dc

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nope!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara multistaden men kanske någon annan server i framtiden man vet alldrig ;)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka