Nekad Theoschulz | Medlem ansökning [hannes]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theoschulz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? theo_schulz

Vad är ditt födelsedatum? 20 Oktober 2004

Berätta om din karaktär. Låt mig introducera dig för Logan, en karaktär som har levt ett tufft liv i fattigdom och kriminalitet. Han växte upp i en liten by på landsbygden, där han och hans familj ofta kämpade för att få mat på bordet och tak över huvudet.

Som tonåring gav sig Logan in i den lokala kriminaliteten för att tjäna pengar och hjälpa till att försörja sin familj. Han blev en skicklig tjuv och bedragare och tjänade tillräckligt med pengar för att ge sin familj en bättre framtid.

Men livet som kriminell tog en hög på Logan. Han arresterades flera gånger och spenderade tid i fängelse. Efter att ha släppts ut insåg han att han var trött på att leva i konstant rädsla för att bli arresterad och straffad. Han ville ha en chans att förbättra sitt liv och göra något positivt.

Logan bestämde sig för att flytta till staden Unive för att söka nya möjligheter. Han önskar om att få arbeta på en restaurang som diskare och städare och bygga sig uppåt till att bli en kockassistent. Han drömmer om att öppna sin egen restaurang en dag.

För att uppnå sin dröm började Logan spara pengar och läsa böcker om företagsledning och entreprenörskap. Han gick även med i en lokal affärsgrupp där han kunde lära sig av andra entreprenörer och få stöd och råd.

Logan fortsätter att kämpa för att förbättra sitt liv och bygga en bättre framtid för sig själv och sin familj. Han har stött på hinder och utmaningar längs vägen, men han är fast besluten att inte ge upp och att fortsätta kämpa för att nå sina mål.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös RP och roliga scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda parterna kan vinna i ett scenario och att jag inte endast ska spela för min egen vinst.

Hur hittade du Unive? Genom en kompis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka