Accepterad TheOsc08 | Medlem ansökning [wibban]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheOsc08

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198960564109/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? din mammaz pappaz guzz#1116

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Henrik Silverstolpe och är 26 år gammal. Henriks intressen är att fiska, spela spel (t.ex apex legends och gta)sova, vara med vänner och jobba för mina mål. Jag har en ganska stor familj 3 systrar, 1 broder, mamma och pappa och en massa hundar.
Min mamma Veronica Silverstolpe har drivit hunduppfödning ända sedan hon var liten. Min pappa Fredrik silverstolpe var i sin ungdom flygkapten men nu bor han med min mamma i svedala som en glad 78:åring. Jag flyttade till svedala från malmö när jag var 13 år gammal. Jag är nu 26 år gammal och bor i Unive med min kusin Björn (stolpskottet) (26) och min vän Björn Höstqwist (22). Min mammas hundar är av rasen fransk bulldog. Jag jobbar just nu som reporter men studerar för att jobba med annat. Jag blev diagnoserad med adhd när jag var åtta år och kämpade hårt mot kampen mot mobbning och vänner. Jag flyttade till svedala på grund av mobbningen och startade ett nytt liv med massor av vänner och familj. Min ADHD har gjort att jag har vissa humörsvängningar och är ofta glad men kan ibland bli lite arg. Därför tar jag medicin som har hjälpt mig genom hela min skolgång. Jag är en väldigt glad och snäll och många av mina vänner kallar mig omtänksam och självsäker. Jag brukar inte bli lika arg som jag berättade innan nu som jag var när jag var 8-11 år gammal men ibland kan jag bli riktigt förbannad. Men det händer inte alls ofta längre.
Jag flyttade till unive för att Studera/jobba och för att träffa familj (mina kusiner) och vänner. Ett annat av mina intressen är bilar. Bilar har alltid funnits i mitt liv ända sen jag var liten. När jag var yngre brukade jag alltid spela bilspel där man fick bygga sin bil och racea och modifiera/pimpa den. Numera har jag en egen bil som jag sparar pengar för att modifiera den. Bilen är en svart 2007 saab95.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med bra rollspel, bra scenarion. Jag har även läst igenom reglerna för unive ett antal gånger för att kunna reglerna. Jag har gott på rp introduktion så jag har lärt mig mer om rollspel.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? unive är en plats för där jag kan känna att jag är med i en del av ett community med bra staff och ägare.

Hur hittade du Unive? Via kompisar som rekomenderade unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha kul, fördriva tid, vara en del av ett bra community, hitta jämlika personer som också gillar att roleplaya.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att ha kul, fördriva tid, vara en del av ett bra community, hitta jämlika personer som också gillar att roleplaya.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen!
Din whitelist ansökan har godkänts
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka