Nekad TheoS | Medlem ansökning[ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheoS

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198285476701/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Svensson

Vad är ditt discord namn? TheoS#3473

Vad är ditt födelsedatum? 25 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Mustafa Zeidan 23 år gammal bodde i Ghana med sin pappa och sin mamma hans morfar var slav när han var ung så det betydde att Mustafa inte var en fri man i Ghana utom ägdes av rika män. Mustafas mamma och pappa samlade ihop pengar genom familj och kompisar och fick till slut pengar för att köpa Mustafa fri när han blev fri flydde han till Unive City. Mustafa har alltid haft ett bra intresse för fotboll och bestämde sig för att börja spela i en liten klubb kallad Ghana FC där det bara är flyktingar från Ghana som Mustafa han själv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har stort RP intresse och bra erfarenhet på många olika server jag kan bidra till roliga, intressanta och spännande scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Är ute efter seriös RP som man kan få på denna server vad man har hört tror också det kommer vara lättare att hitta mer scenarion på denna server för det är extremt många spelare inne samtidigt.

Hur hittade du Unive? Jag har hört av massa polare att denna servern är perfekt ifall du vill ha seriös RP och roliga scenarion och bra scripts.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra roliga och spännande scenarion och att få andra spelare att ha det lite extra roligt.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vet inte riktigt vill skaffa många vänner och sen får jag se vad servern tar mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej just nu spelare jag inte på en ända server men ska börja spela mycket mer nu.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

UTVECKLING PÅ KAREKTÄREN!!!

Mustafa Zeidan 23 år gammal bodde i Ghana med sin pappa och sin mamma hans morfar var slav när han var ung så det betydde att Mustafa inte var en fri man i Ghana utom ägdes av rika män. Mustafas mamma och pappa samlade ihop pengar genom familj och kompisar och fick till slut pengar för att köpa Mustafa fri när han blev fri flydde han till Unive City. Mustafa har alltid haft ett bra intresse för fotboll och bestämde sig för att börja spela i en liten klubb kallad Ghana FC där det bara är flyktingar från Ghana som Mustafa han själv. Han spelade i de lägsta divisionerna men Mustafa Zeidan var så bra så kunde ta upp dem till de högre divisionerna och vinna många titlar. Förutom fotboll är har han startat en organisation som hjälper flyktingar från just Ghana för att hjälpa de att träffa nya kompisar. Han är även väldigt intresserad i bilar och olika märken eftersom i Ghana där han bodde hade han aldrig sett så fina bilar i sitt liv så hans mål är att få en fin Audi som han kan köra runt i. Mustafa har tyvärr inte kunnat skaffa ett jobb eftersom han inte har några utbildningar och därför börjar han gå mot det kriminella livet.

Din whitelist ansökan har nekats
Tråd låst och flyttad till Whitelist Ansökningar - Arkiv

Utveckla mer! Stick ut från mängden, skriv något annorlunda! Ansök igen om 24h!

Mvh ZevenDot3
[Aktiv medlem]
[Polismyndigheten]
[Servervakt på Unive]
[Ex Trainee]
[Discord - ZevenDot3#1348]
[Öppna snabba DM/PM]

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka