Nekad Theorundis | Ban överklagan [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theorundis

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198926627243/

Ditt Hex-ID: 1100001399981ab

Vad är din discord tagg? Rundis #7466

Vem var det som bannade dig? L1nky

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? copbait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag tror att jag krocka in i polis bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag satt i min bil och åkte runt sen helt plötsligt åker jag in i något jag inte kan se skulle gissa på att det var en bil och direkt efter jag krockar stannar mitt spel och min gubbe står heltstilla i luften och min bil är helt sönder och 5 sek efter det blir jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig eftersom att mitt spel buggade

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min förstaa ban för första gången jag spela Gta rp och då visste jag ingenting om spelt och hade inte läst några regler så jag började slåss med nån på gatan och efter det fick jag ban och efter dennaa händelse tog jag min tid att läsa reglerna. Sen blev jag bannad en gång för Vdm och det var jag som gjorde fel jag träffade på min kompis lillebrosa på piren och då skulle jag skoja med han så jag körde på han men nu har jag lärt mig att aldrig göra om det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Svårt att säga eftersom jag inte är säker på vad som hände men den ända lösningen jag ser är att skaffa bättre dator eller internet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Skaffa bättre internet eller dator

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka