Nekad theooo | Medlem ansökning [SAAB]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theooo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198878694519

Vad är ditt namn i verkligheten? theoo

Vad är ditt discord namn? THEOOO #0114

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pelle paltnacke och är en gammal gruvarbetare. Han är nykterist på grund av att hans bror som har stora alkoholproblem. Pelle är en trevlig kille som alltid är glad, han har varit kriminell förr man försöker ta sig tillbaka till de normala, nu när han försöker hjälpa sin bror så mycket som möjligt. Ett gott skratt ligger alltid nära för Hasse, tyvärr kan han ha svårt att läsa av vissa situationer och kan skratta vid fel tillfälle. Men menar väldigt sällan något ont. Och dom gamla ränderna finns det fortfarande spår kvar av då han kan ha svårt att hantera om någon är respektlös mot honom eller hans bror. Men även det är något han försöker att arbeta bort varje dag så att han i sådana situationer bara lämnar situationen istället för att göra den värre för andra eller sig själv. Han har precis skaffat sig en anställning som reporter på aftonbladet som ett steg i rätt riktning. Hans nästa mål är att skaffa sig en stabil ekonomi för att kunna köpa sig ett fordon och skaffa en lägenhet i hopp om att det ska hjälpa hans broder med sin alkoholism, att förse dom med den tryggheten. Han har en lång väg att gå men han är dedikerad till att skapa förändring, inte bara för sig själv utan också för sin bror.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Ta min rå nivå högre upp och speciellt ha en bra, rolig och social rp! Jag ser fram emot att träffa nya människor ingame och få en bra rp nivå som möjligt även lära mig nya saker! Och mitt mål är ju 100% att bli polis och vara en helt laglig karaktär!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer vara aktiv 3-5 timmar per dag.och kommér har riktigt bra rp....Jag kommer tillbaka efter en brake från fivem nu, och är mer laddad än någonsin att sätta igång. Har spelat på servern i 3 dagar och tycker att servern har väldigt många bra RP:are som håller hög nivå, vilket gör det så mycket roligare. Jag vill även bli medlem för jag tror verkligen jag kan bidra med en rolig och seriös rp nivå på servern,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för att man skälv tycker de ör roligt de ska vara roligt för båda i ett senariom

Hur hittade du Unive? jag hittade unive genom streamers och även mina vänner irl tipsade unive till mig dom sa att unive var en bra, rolig och aktiv server! Så nu kan det vara min tur att få testa på unive! Och jag har sett att unive har en positiv krets runt om sig!

Hur tar jag min intervju?. Jo du tar din intervju i "Väntrum" under "Medlemskap AVD".

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka