Inaktuell theoo | Polismyndigheten Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

theoo

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 6 September 2006

Vad heter du på discord? Theoo#6448

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 235

Hur aktiv kommer du att vara? kommer vara mycket aktiv

Vad heter du? Theo berg

Hur gammal är du? 22

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja det är jag

Varför vill du bli polis? Jag vill bli polis för att jag vill att folk ska kunna gå hemifrån säkert och jag vill bli polis för att folk inte ska behöva vara rädd. Jag vill även bli polis för att få bort så mycket kriminellt som möhligt i staden. Jag tycket polis yrket verkar spännande och roligt då man får träffa nytt folk hela tiden, och man får vara med om ganska mycket saker. Men jag vill främst bli för att hjälpa folk i nödlägen och få folk att känna sig trygga.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Det viktigaste för mig är att folk ska kunna känna sig trygga och att dom kan gå på gatan utan att nått händer. Jag tycker även de är viktigt att hjälpa folk som behöver hjälp, radiodisciplin är också viktigt inom polis yrket för att alla ska kunna höra vad folk säger i t.ex en skottlossning osv. Det som också är viktigt inom polisyrket är att man ska behandla sina kollegor och folk överlag med respekt. t.ex om nån pratar med dig så kan de vara bra och lyssna som om du skulle prata med dom, då vill man ju också att dom ska lyssna.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet inte så mycket om yrket i helhet men de jag vet är att man ska ha radiodisciplin och man ska försöka att säga sitt rakel innan man gör saker. man ska även kunna hantera stress och kunna prata med folk utan att gå till med våld.
T.ex man ska alltid försöka prata med den man misstänker för nått då 50% av fallen löser sig genom att prata och ta de lungt.
Pistolen och våld ska alltid vara sista utvägen.

Har du några tidigare erfarenheter? Nej, men de är även därför jag vill bli polis så man kan få erfarenhet och bli en bra polis.

Hur är du som person? Jag är glad, snäll gillar att vara med folk och även träffa nytt folk.

Är det något vi bör veta om dig? nej

Tillbaka