Nekad theomff | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

theomff

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198851073527/

Ditt Hex-ID: 11000013518a5f7

Vad är din discord tagg? kesoo#6113

Vem var det som bannade dig? siggeed

Hur lång tid var din ban? 35 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Rasism, krim utan krim, suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde fel på en del men jag tycker att det blev ett missförstånd eller att adminen inte visste vad som hände innan. Men i klippet så låter det som att jag säger n ordet men det gör jag inte jag sa lilla gubben.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag racade med en bmw och servern laggade lite då men kanske efter 20 sekunder krockar han in i mig och säger att jag har kört på hans bil 3 gånger och jag kanske tror han men på min skärm såg jag inte alls att jag körde in i hans bil. Jag hoppar ut och sedan säger han att jag är dum i huvudet och att jag har krockat in i hans bil. När jag skriver på chatten och säger att det är dsync så skiter han i det. Jag börjar prata sedan och då börjar han härma mig för jag är skånsk och jag säger till han att sluta men han gör inte det. Han säger att vi ska ta det där bak. Jag tar fram min kniv och säger nej. lyssna nu det låter inte värkligt men ni måste lita på mig jag råkade klicka så jag högg han. Jag säger att det var ett närvryck men hans kompis som var i bilen skiter i det och börjar jaga mig. Tillslut slutar han och går till han jag råkade hugga. Han åker iväg sedan och efter cirka 15 min blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet att jag gjorde fel med att jag högg honom men jag sa inte n ordet utan det låter som det men jag lovar jag gjorde det inte. och nu har jag varit bannad i 15 dagar. Jag ångrar värkligen det jag gjorde. Jag tycker att jag borde bli un bannad efter som jag har varit bannad nu i 15 dagar. För innan jag spelade på unive så hade jag inget att göra jag bara satt och gjorde ingen ting. Men när jag började spela på unive längtade jag varje dag efter att kunna spela men nu när jag är bannad har jag knappt gjort någon ting. Så nu ber jag väkligen snälla kan ni un banna mig. Jag brukar altid vara en god medborgare som är snäll men jag blev bara så arg när han härmade mig och det var inte meningen att hugga honom somsagt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1, En kille sparkade på min bil så jag varnade han 2 gånger men han lyssnade inte så då slog jag honom och driekt efter jag slog han 1 gång blev bara jag bannad i 1 dag. 2,Jag satt i en polis bil med handklovar på men sedan bästämde jag mig för att sno bilen men jag fattade senare att det var fel av mig så jag tog bannen och aldrig gjorde om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat försöka lugna ner honom och kanske swishat honom för skadorna men jag blev så arg att han härmade mig som skåning och detta har hänt förut att folk har mobbat mig på unive för att jag är skåning. Men jag ångrar mig så jäkla mycket att jag råkade klicka fel. Om jag blir unbannad så lovar jag att aldrig mer göra om det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att man inte får göra några större brott untan krim och om man krashar så ska man ta det lungnt och inte gå in med våld. Men som sagt om jag blir un bannad så kommer jag aldrig mer göra något liknande det lovar jag. För jag har värkligen saknat unive för det var väldigt roligt att spela på unive och jag längtade varje dag att spela på Unive. Så nu ber jag er som sagt snälla un banna mig jag lovar att aldrig göra om det och jag kommer hädan efter ta det lungt när något liknande händer. Då kommer jag swisha han för vad det kostar att laga personens bil.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det gör jag,

Tillbaka