Accepterad TheoLillSussi | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheoLillSussi

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? theo.0520

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mike, han är 23 år gammal. Mike är uppvuxen i lite utanför Göteborg. Mike är en kille från en av Göteborgs förorter. Han har haft en tuff uppväxt där han fått kämpa på egen hand utan mycket stöd från sina föräldrar. Snatteri blev ett sätt för honom att klara sig och överleva i en tuff miljö. Men en dag fick han en tankeställare när äldre killar i området ropade på honom. Det fick honom att fundera över vilken väg han vill ta i livet, fortsätta utför mot det kriminella livet eller försöka skapa ett bättre och mer normalt liv. Han försöker än idag att bättra sitt liv genom att vara med sina kompisar och försöka jobba med det han tycket om, han har alltid gillat att pilla med motorer då han haft alla sorts olika fordon att pilla på när han inte har haft något annat för sig. han vill antagligen jobba som en mekaniker till en början men sen kanske vill testa annat också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är den personen som alltid ser till att RP är fyllt med glädje och skratt. För mig handlar det om gemenskap och att ha roligt tillsammans. Jag är aldrig ute efter att orsaka problem eller huvudvärk. Om något strular till det, så är jag snabb på att lösa det så att vi kan fortsätta vår roliga resa utan avbrott.
Som en glad och enkel kille är mitt enda mål att ha det roligt och skapa underhållande scenarion. Att få nya vänner är också något jag ser fram emot. Jag är ordningsam och föredrar att ha en plan innan jag kastar mig in i något. Att göra saker på rätt sätt är viktigt för mig, så jag tänker alltid igenom mina handlingar ordentligt.
Vid sidan av att skapa skratt och glädje, älskar jag att hjälpa andra. När jag har fått mer erfarenhet på servern, ser jag fram emot att vara där för nykomlingar och ge dem den hjälp de behöver för att komma igång. För mig är det självklart att dela med mig av mina kunskaper och bidra till att göra RP-upplevelsen så bra som möjligt för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte ska spela bara för att det ska gynna mig och mina spel partners sida, man ska spela för att det ska vara kul för alla och att även om den motsatta partnern går vinnande ut ur ett scenario ska inte jag vara "en dålig förlorare" på grund av det.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, RDM= jag dödar någon utan anledning, VDM=Jag kör på någon och dödar dem med ett fordon, Metagaming=jag pratar till exempel i ett scenario utanför spelet så det ka leda till våran fördel.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag vill göra bra scenario och roligt för alla som spelar med mig och mot mig.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka