Nekad Theolarm1 | Medlem ansökning (swet_mnky)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theolarm1

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198424701506

Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Theo Larm.

Vad är ditt discord namn? Jag heter theokung08#7048

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Theo Larsson och jag kommer Sverige och han älskar bilar. Han vill jobba med bilar och han är 22 år och fyller år den 11 september och är född 1999. Han har alltid varit snäll och han gillar att prata med andra människor han gillar även att hänga på piren och han är alltid glad i bland kan han bli lite arg men det är bara när det någon är dum mot han.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill förbättra rp:n och att folk skulle vilja bli som min karaktär.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag tycker det är ganska verkligt och serven har dom flesta bilarna vilket är kul.

Hur hittade du Unive? Jag surfade på nätet och letade efter en server att spela på tillslut gick jag in på twitch och då såg jag nån som spelade på unive och tyckte det såg roligt ut så jag testade och det var kul

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jjag vill likna min framtid och när jag kollar fram så ser jag min karaktär.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag skulle vilja bli en känd person på serven att jag alltid är snäll.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka