Nekad Theolarm1 | Medlem ansökning [RogerXd]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theolarm1

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? ggfrolle

Vad är ditt namn i verkligheten? jag heter Theo irl

Vad är ditt discord namn? jag heter theokung08#7048

Vad är ditt födelsedatum? 11 September 2008

Berätta om din karaktär. han heter Theo Larsson och kommer från England han har bott i England i 9 månader sen flyttade han och hans familj till Sverige och vi flyttade till staden unive. han är 221 fyller 22 och är född 1999-09-11 han älskar bilar och hans favorit bil är Nissan skyline. hans intressen är bilar.han är typ alltid glad men om nån blir arg på han så blir han ockå arg

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer att bidra med att hjälpa folk mer och tex göra folk glada

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? unive är ganska lik värkligheten och då blir det roligt att spela på unive och det är även många som spelar på unive så du blir det roligt för då kan man prata med folk via unive.

Hur hittade du Unive? jag gick in på Twitch och jag såg en kille som streamde på unive och jag tyckte det såg roligt ut så jag gick in och prövade unive och jag tyckte det var väldigt roligt.

Vad har du för mål med ditt rollspel? jag vill kunna vara min karaktär utan att jag tänker på att jag försöker vara han tex jag är han atomatiskt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag vill träffa vänner och kunna spela och ha roligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej jag spelar bara på unive men jag har prövat andra servrar men nu kör jag bara på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka