Nekad Theoking34 | Medlem ansökning [vemvar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theoking34

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodore Ulleryd

Vad är ditt discord namn? Theoking34

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Kristofer Ulleryd 26år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? omtänksam lojal och nyfiken

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: **Bakgrund:** Jag flyttade till staden för att börja ett nytt liv och skapa mig en framtid. Efter flera år av olika jobb och erfarenheter är jag nu redo att bygga upp något eget. **Framtidsplaner:** Mitt mål är att skaffa ett stabilt jobb, lära känna nya människor och skapa ett gott rykte i staden. På sikt vill jag bli framgångsrik och bygga upp ett tryggt liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till serverns RP genom att skapa realistiska och roliga scenarion för både mig själv och andra spelare

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att karaktären som jag spelar inte altid ska vinna i ett scenario för att skapa ett så bra RP för alla

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? i början av min resa så bröt jag nog en del regler eftersom att det ofta inte fanns någon hjälp att få men med tiden har jag lärt mig hur allt går till

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? tex power och metta gaming

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är relativt ny inom RP men är väldigt intresserad av att lära mig och utvecklas. Jag tar gärna emot feedback och gör mitt bästa för att följa reglerna och skapa realistiska scenarion. Jag är aktiv, respektfull mot andra spelare och vill bidra till en rolig och trevlig upplevelse för alla på servern.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad.
Anledning: Du har ej tagit din intervju i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka