Accepterad theohagefjord | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Olleking23

Olleking23
Meddelanden
514
Reaction score
39
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Hagefjord

Vad är ditt discord namn? häng min son#5784

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed och kommer ifrån förorten, han är 18 år gammal. Ahmed har under en längre period varit kriminell och vill ändra på det. Ahmeds föräldrar försökte hindra han men det gick inte. Ahmed var bestämd med att han skulle välja den kriminella banan och det kan man lugnt säga att han gjorde. Han gjorde skit varje dag fast att han alltid hade en känsla om att det inte var riktigt bra men han föll för grupptrycket. Utanför kriminaliteten har Ahmed alltid haft ett intresse av bilar och har som plan att börja sitt nya liv genom att jobba på Postnord. Ahmed har alltid velat alla väl innerst inne men han har aldrig visat det för att han ville jämnt framstå som tuff och hård

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med seriös rp och kommer även att vara en aktiv spelare. Kan ställa upp lite med vad som behövs nu i början on ni till exempel behöver fler arbetare på ett jobb.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela så att det blir så realistiskt så möjligt och inte för att det ska gynna sin egna karaktär. Om jag t.ex blir kidnappad och jag vet om det så ska jag inte hoppa ut ur bilen och dra där ifrån utan jag ska istället stanna kvar och låtsas som jag inte förstår någonting.

Hur hittade du Unive? Har några vänner som spelar här samt att jag sett en del videos på sociala medier.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka