Accepterad TheoElli | Ban överklagan [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheoElli

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198401998626/

Ditt Hex-ID: 11000011a544f22

Vad är din discord tagg? TheoElli#5929

Vem var det som bannade dig? Akam-o

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? lall

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att staff såg mig slå en kille

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev ner slagen av två grabbar på piren sen så slog jag tillbaka samt att min kompis hjölpte att försvara mig och efter det blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, för jag lallade inte utan jag blev nerslagen innan på riktigt och då slog jag och min kompis tillbaks

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En ban var när jag flög 50 meter upp i luften av en bugg och sedan rpade overkligt efter med för milda skador utan att det skulle vara grovare, efter det lärde jag mig att man ska rpa så verkligt som möjligt oavsett om det är en bugg eller inte

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara ringt polisen istället eller securitas

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag inte ska göra om det och jag har lärt mig av mitt mistag det ska aldrig hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka