Nekad Theodox1 | Medlem ansökning [Sjödin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theodox1

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? f1skmas3n

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Billy Öhman, född 1996.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, dum i huvudet, inget konsekvens tänk.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har rpat mcyket med min karaktär förut men han är född i syd afrika och kom till sverige när han var 4 år hans pappa behövde stanna kvar och kriga i hemlandet medans mamman tog med honom till staden unive Billy växte upp i ett fattigt hem och det gjode så att han började hänga med folk som gjorde dumma saker och till sist började Billy också göra sånt han började sälja koks, göra personrån och till och med skjuta andra människor. Billys framtidsplan är att han ska gå med i ett gäng med sina vänner och göra det han gjorde innan men på lite annorlunda sätt än innan och han kommer göra det lite diskretare och vara mer rädd om sig själv eftersom han börjar bli äldre o kroppen klarar inte av samma saker som förut.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra med mycket. Jag kommer till exempel bidra med roliga scenarion för alla som är med. För mig är det inte alls viktigt om makt och pengar jag vill bidra med positivitet, roligt rollspel. Jag har även rpat länge runt 3 år nu och har mycket erfarenhet inom rpn!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska inte spela för sig själv och bara tänka nu ska jag ha ett roligt rollspel för jag tycker att precis alla ska ha ett roligt scenario och allt handlar inte om makt. Alla ska ha lika roligt i ett scenario. enligt mig så ska alla ha ett roligt scenario och vilja spela mer på servern Jag ser mycket ifram imot att ha roliga scenarion tillsammans med er alla på unive!

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag rdm= random death match och det menas att du dödar någon utan anledning vdm =veichle death match de betyder att du använder ditt fordon för att mörda någon och NLR New life rule om du blir skjuten och sen när du vaknar upp igen ska du inte komma ihåg någonting ifrån de scenariot.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM anbända ditt fordom som ett vapen. RDM döda någon utan anledning. Fear RP, du värnar inte om ditt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Har fixat detta nu f1skmas3n är riktiga namnet

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Hej!
Du har fått instruktioner från högre uppsatta att verifiera dig med BankID av olika skäl.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

tyvärr funkar det inte då det står att min bank id inte kan användas för den här utskriften

Då får du skriva /verifieramanuellt

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompleterat sin ansökan

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka