Nekad Theodox1 | Ban överklagan [CrustLux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theodox1

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199136969103/

Ditt Hex-ID: 11000014623118f

Vad är din discord tagg? Benny the driver#3987

Vem var det som bannade dig? CrustLux

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag dödade någon vid gruvan men det var för att försvara mig själv och han jag var där med. Därför jag valde att döda han var för att han jag var där med sa att han hade slåt han med baseboll trä.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och han jag var med vid gruvan stod och hugde sen kom han och då sa han jag va där med att han hade slagigt han med baseboll rack och att vi behövde göra något innan han skulle slå/döda oss eller råna oss eller liknade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte riktigt om detta var en felaktig ban eller inte för att jag dödade han med anledning och det var ju att han jag var vid gruvan med sa att han hade slagit han med baseboll rack. Så han sa att vi behövde göra något innan vi blir rånade

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har varigt för Jag slog någon när hen försökte ta min cykel. en annan är för att jag råkade slå någon vid torget. och en var för jag prattade när jag var död fast jag trodde jag hade push to talk på. Och den sista var för att. Jag skulle ta en person till sjukhuset sen kom några och körde över mig. Och så råkade jag loota hen som låg på marken men jag tog inget eftersom jag råkade klicka på sök igenom. Min senaste var för att jag cyklade med min vän på en cykel som jag precist har hyrt eftersom min bil är trasig så jag kan inte ta den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte riktigt eftersom att han jag va där med sa att vi behövde göra något för att annars skulle han slå oss med baseboll trä eller döda oss eller råna oss eller liknande

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man inte ska lita på alla som säger att folk gjort saker som dom kanske inte ens gjort.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Försvara dig själv? Du sprang fram till han o började hugga han direkt? Ska du ljuga nu också?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka