Nekad Theodox1 | Ban Överklagan / mio10

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theodox1

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144468402/

Ditt Hex-ID: steam:110000146957fb2

Vad är din discord tagg? who35077

Vem var det som bannade dig? Mio

Bild på banmeddelande: image31.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag gjorde /hump på en tjej och detta ber jag om ursäkt för då jag inte visste att man inte fick göra detta gjorde detta inne på strippen så trodde det var lite fritt o hålla på med tjejer där inne ber om ursäkt för detta! Detta kommer inte att uppstå igen då jag alltid lär mig utav mina mistag, och jag är en mogen grabb igentligen men gjorde en dum sak ber som ursäkt som in i bomben.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Var inne på strippan och kollade på lite tjejer gjorde /hump på dom vilket var dumt visste inte att man inte fick göra så här sorry för det jag gjorde men vet nu att man itne får o det kommer inte hända igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var till 110% jag som gjorde fel och detta kommer inte hända igen, det kan jag lova då jag har lärt mig utav mina misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivigt det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte gjort /hump på den tjejen och detta kommer aldrig till o hända igen det kan jag lova!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes att inte /humpa andra personer utan tillstånd!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka