Nekad Theodox1 | Ban Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theodox1

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199136969103/

Ditt Hex-ID: steam:11000014623118f

Vad är din discord tagg? fiskmas3n

Vem var det som bannade dig? Zeno.0

Bild på banmeddelande: image2 3123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Då jag abusade och rpade inte på ett roligt sätt, då jag var riktigt beroende av pengar på den tiden, Och efter jag hade tagit en paus ifrån unive i nån dag så kommer jag tbx o då visar min kompis hur mycket pengar han har, o då blir jag exalterad o frågar hur han fick det. Han sa då att han hade hittat en "glitch i systetmet" o då var jag dum nog o frågade, Seriöst? hur fan gör man då? o då visade han mig hur man gjorde, o sa att det inte var nån fara och att man inte kunde bli bannad. Men efter jag pengar dupade 1 gång så blev jag bannad bara 2 timmar efter detta. Och jag fattar nu i efterhand att eftersom det var en bugg som jag abuesa so ska det så klart vara straff på det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kommer inte ihåg men det jag tror vad som hände var att, jag kom in sent på kvällen o så lärde min kompis mig hur man dupa o så dupa jag 1 gång sen rpade på som vanligt o gjorde 1-2 scenarion, o sen gick jag o la mig, men sen när jag vaknade o skulle spela unive så var jag p-bannad o indragna roller.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde fel eftersom, det var jag som pengar dupa, och fattar till 110% att jag ska ha ett straff för detta. men nu har jag suttit av det i ett par månader, o frågar om en andra chans att komma, tillbaks här på Unive Rollspel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har haft ett par banns men dom liger runt 2021-2022.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte varigt tillräckligt dum o gjort denna bugg som fick mig bannad, det jag skulle gjort vara att skriva /report det finns en bugg som man kan abusa som gör så ens pengar dubblas när man gör en sak. Eller kunde jag hoppat suport o vissat hur man gjorde så hade inget av detta hänt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yepp, om man märker att det finns en abuse bugg som ger en fördelar, eller vilken bugg som helst ska man anmäla den så rpen blir roligare för alla.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yepp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka