Nekad Theodox1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theodox1

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199136969103/

Ditt Hex-ID: 11000014623118f

Vad är din discord tagg? .iqfiskmas

Vem var det som bannade dig? 320master

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag måste erkänna att jag tog ett beslut som jag nu inser var fullständigt idiotiskt. Att välja att plundra någon var verkligen ett dumt drag från min sida, och jag inser att det aldrig borde upprepas. Att reflektera över det här får mig verkligen att förstå hur fel det var och hur mycket det skadar både mig och andra. Jag inser nu att jag borde ha hanterat situationen på ett helt annat sätt. Att välja att stjäla från någon är inte bara moraliskt fel, utan det är också ett beteende som jag inte kan försvara. Jag försöker verkligen att lära av mitt misstag och se till att jag inte upprepar den typen av handlingar i framtiden. Det är viktigt för mig att vara ärlig med mig själv och andra om de dåliga val jag har gjort. Att plundra någon är inte bara ett brott, utan det underminerar också grundläggande värderingar som respekt och medkänsla. Jag försöker verkligen att växa som person och göra bättre val i framtiden. Jag hoppas att andra kan lära sig av mitt misstag och att jag själv kan använda den här erfarenheten som en möjlighet att utvecklas och förändras till det bättre. Att plundra var verkligen ett dåligt val, och jag är fast besluten att göra bättre val framöver.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag måste erkänna att jag hamnade i en situation där jag gjorde något riktigt dumt. Jag bestämde mig för att plundra en annan spelare, vilket var ett dåligt val från min sida. Efter att ha fått tag på bytet beslutade jag mig för att byta kläder. Här är där det började gå riktigt snett. Jag stod away from keyboard (AFK) en kort stund, tänkte inte riktigt på konsekvenserna. När jag återvände och fortsatte med att ändra mina kläder, specifikt byxorna, blev jag plötsligt bannad från spelet. Jag inser nu att mitt agerande inte bara bröt mot spelets regler, utan det var också ett tydligt brott mot fair play och andra spelares upplevelse. Att vara AFK och ändå vara aktiv i spelet, särskilt efter att ha plundrat någon, är oacceptabelt och jag inser att jag borde ha agerat på ett ansvarsfullare sätt. Jag vill verkligen be om ursäkt för mitt beteende och för att ha stört spelet för andra. Jag förstår nu att jag måste ta konsekvenserna av mina handlingar och lära mig av detta för att bli en bättre och mer ansvarsfull spelare framöver. Att respektera spelets regler och andra spelares rättigheter är något som jag verkligen måste prioritera.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag fattar att ni inte vill ha kvar mig på servern kanske för detta jag gjorde men jag ber en om en andra chans.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag vill börja med att helt ärligt erkänna att jag gjorde fel. Det var mitt fel och jag förstår att mitt agerande kan ha skapat problem på servern. Jag inser att ni kanske inte vill ha kvar mig på servern på grund av det jag gjorde, och jag tar fullt ansvar för mina handlingar.

Jag ber verkligen om en andra chans. Jag inser nu att jag agerade oacceptabelt och att mina handlingar inte bara påverkade mig själv, utan också andra på servern. Jag är redo att lära mig av mitt misstag och visa att jag kan vara en ansvarsfull och respektfull medlem av communityt.

Att få en andra chans skulle verkligen betyda mycket för mig. Jag är beredd att göra upp för det jag gjorde och försäkrar er om att jag kommer att respektera reglerna och uppföra mig på ett sätt som är positivt för serverns gemenskap. Jag hoppas innerligt att ni kan överväga min förfrågan om en andra chans och ge mig möjligheten att bevisa att jag kan vara en positiv tillgång för servern. Tack för att ni tar er tid att läsa detta och överväga mina ord.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag känner en stark ånger över mitt agerande och jag inser att jag gjorde ett fruktansvärt felaktigt val. Istället för att hjälpa och stödja, valde jag att loota istället för att åka med personen till sjukhuset. Jag ber innerligt om ursäkt för mitt egoistiska och oansvariga beteende.

Jag inser nu att mina prioriteringar var helt fel och jag lovar att lära mig av detta misstag. Att prioritera människors välbefinnande och stöd är viktigare än något annat. Jag är fast besluten att inte upprepa den här sortens handlingar och jag lovar att agera ansvarsfullt och med medkänsla i framtiden.

Att be om ursäkt räcker inte alltid, men jag hoppas innerligt att personen jag sviktade förstår att jag ångrar mig djupt och att jag verkligen lärt mig av detta. Jag lovar att vara mer ansvarstagande och empatisk i framtida situationer. Tack för att ni lyssnar, och jag hoppas att jag kan förtjäna förlåtelse genom att visa förändring genom mina handlingar.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag inser nu, med eftertanke, att det var ett stort misstag att ge mig in i looting utan att vara en del av den kriminella sidan. Att plundra någon när man inte är involverad i brottsverksamhet är verkligen ett dåligt val. Jag erkänner att det var fel av mig och jag inser att jag borde ha hållit mig borta från den typen av handlingar.

Det är klart och tydligt för mig nu att looting utan att vara en kriminell är varken rättvist eller respektfullt. Jag tar fullt ansvar för mitt misstag och lovar att lära mig av det. Att respektera andras egendom och rätten till en trygg spelupplevelse är något jag nu inser är av yttersta vikt.

Jag hoppas att andra kan lära sig av min erfarenhet och att jag själv kan växa som person genom att undvika sådana ogenomtänkta handlingar i framtiden. Att sträva efter att vara en positiv och respektfull del av spelet är något jag nu ser som avgörande.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yep detta fattas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka