Nekad TheodorNiederbach | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheodorNiederbach

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Leo William

Vad är ditt discord namn? Rusteiy

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Olof Svensson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam och lugn person.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Olof är en 37-årig snickare som lever ett stillsamt men innehållsrikt liv i en liten by i norra Sverige. Han växte upp på en gård tillsammans med sina föräldrar och två syskon. Från en ung ålder lärde han sig arbeta med händerna, och det var något som snabbt blev hans stora passion. Medan andra barn lekte i skogen eller spelade datorspel, kunde Olof ofta hittas i verkstaden med sin farfar, där han lärde sig grunderna i snickeri och träarbete. Trots sin skicklighet med verktyg hade Olof också en stark kärlek till hockey. Han spelade som back i byns lokala hockeylag och blev snabbt en omtyckt lagspelare, både för sitt hårda arbete på isen och sin förmåga att stötta sina lagkamrater. Tyvärr tog en allvarlig knäskada i 20-årsåldern honom ur spelet, och det var en händelse som tvingade honom att tänka om kring sina framtidsdrömmar. Istället för att satsa på en karriär inom sporten bestämde han sig för att fullt ut ägna sig åt sitt hantverk. Idag driver Olof sitt eget snickeri, där han skapar allt från eleganta, handgjorda möbler till specialdesignade detaljer för hus och hem. Hans verkstad, som är belägen i den gamla ladan på föräldragården, har blivit en välkänd plats i trakten. Många söker sig till honom för att få hjälp med allt från att reparera en trasig stol till att bygga något helt nytt från grunden. Olof är noggrann i allt han gör och har rykte om sig att vara en av de mest pålitliga hantverkarna i området. Trots att han lever ett enkelt liv är Olof en person med stora drömmar. Hans största mål just nu är att bygga sitt eget hus, helt på egen hand. Han har redan börjat samla ritningar och skisser, och hans vision är ett hem som kombinerar traditionellt hantverk med moderna, hållbara lösningar. Huset ska byggas med lokala material och spegla den naturnära livsstil han värdesätter så högt. Utöver sina byggplaner drömmer Olof om att expandera sitt snickeri. Han vill ta in en lärling som kan lära sig yrket och föra vidare de traditionella hantverkstekniker han själv fått med sig genom åren. Han har också börjat intressera sig för restaurering av gamla byggnader och hoppas en dag kunna arbeta med att återställa historiska hus i närområdet. På det personliga planet hoppas Olof hitta någon att dela sitt liv med. Även om han trivs som singel känner han ibland en viss ensamhet, särskilt under de långa vintrarna. Han längtar efter att hitta en partner som delar hans kärlek till naturen och det enkla livet. Tills vidare finner han tröst och glädje i sin lilla hund, Ludde, som alltid finns vid hans sida, oavsett om han arbetar i verkstaden eller är ute på en av sina älskade skogspromenader. Olof är en varm och jordnära person som samtidigt bär på ett starkt driv att förverkliga sina drömmar. Hans liv är en balans mellan att bevara det gamla och blicka framåt mot nya möjligheter, och hans engagemang för både sitt hantverk och sin hembygd gör honom till en central del av sin lilla bys gemenskap.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska göra mitt bästa för att göra servern bättre när det kommer till till exempel rpn, att få det roligare att spela och få en mer seriös rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda ska ha ett roligt scenario och att båda ska tjäna på det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag lärde mig att vara mer försiktig med vad jag säger till folk och tänka mer på hur jag skulle gjort i verkligheten.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM- random deathmatch, att man inte ska gå runt på stan typ och bara döda folk liksom, utan att ha en anledning för det. Meta gaming- att ta information från annat än i servern, till exempel skriva i discord.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka