Nekad TheodorNiederbach | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheodorNiederbach

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo

Vad är ditt discord namn? lewiiiiiii

Vad är ditt födelsedatum? 14 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jakob Norén och han har alltid vetat att om man hjälper andra så finns det en väg att hjälp kommer tillbaka när det behövs. Han är 18år och han är alltid snäll och vill alltid hjälpa till/hjälpa andra. När han var mindre så bodde han hos sina föräldrar man vart fosterhems placerad senare med tanke på att hans föräldrar ofta slog/misshandlade honom för de var nästan alltid onyktra och påverkade. Hans föräldrar var ute och fästade nästan hela tiden och när de var ute så fick han inte lämna sitt rum för då blev han slagen. Jakob brukar nästan alltid hänga på piren eller vara ute på landet vid en sjö för att komma ifrån andra en stund och bara ta det lugnt. Han gillar att spela ishockey, hjälpa såklart, köra bil, jobba och vara med vänner för han älskar när man hittar de där stunderna när man bara har en riktigt rolig upplevelse med vänner och andra personer. Jakob är alltid snäll och hjälpsam, rolig och trevlig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till bättre rp, göra det roligare att spela med tanke på att jag hjälper ofta andra.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte göra så att bara du kan vinna utan att även din fiende kan vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, till exempel vdm, rdm och meta gaming.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på denna och andra servrar förut.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Att jag ska streama på twitch kanske, vet inte riktigt.

Nekad. Utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? "

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka