Accepterad theodor11 | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theodor11

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor

Vad är ditt discord namn? theotheo__

Vad är ditt födelsedatum? 23 Juli 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Abdullah och är född år 2000. Abdi växte upp i Stockholm, där han fick en uppväxt med inte så mycket vänner och en familj som inte brydde sig om honom särskilt mycket. Abdi har två yngre bröder som heter Ahmed och Hassan. Han och hans bröder brukade ofta leka tillsammans när de var yngre och spelade ofta fotboll tillsammans, då varken någon av de hade särskilt mycket andra kompisar i området. Nu när Abdi blivit äldre, har han slutat med fotbollen och har flyttat ifrån Stockholm. Detta för att komma ifrån sina föräldrar som aldrig gillat honom, och för att försöka skapa nya vänner och kontakter.
Abdi hade kanske inte haft en så bra uppväxt, men han var smart och skolan hade gått bra för honom. Han pluggade fortfarande, men hade lätt att få deltidsjobb.
Han hade precis fått jobb på en matbutik i närheten och spenderade all sin tid på att plugga, jobba och försökte även få in lite träning på gymmet några gånger i veckan.

En dag så fick Abdi ett samtal av sin pappa som han knappt pratat med på några år. Abdis farsa berättade att Abdis mamma hade blivit väldigt sjuk, och kanske inte hade så långt kvar att leva. Detta var något som Abdi egentligen inte brydde sig så mycket om då hon knappt brytt sig om Abdi under hela hans uppväxt men mådde ändå dåligt över det eftersom det fortfarande var hans mamma.

Abdi började hitta och träffa nya vänner som han började hänga med och han mådde väldigt bra ändå. Han hängde ofta med sina polare den tiden han hade över.
Han tjänade helt okej med pengar på sitt deltidsjobb och var omtyckt av folk i sin omgivning.
Abdi förstod dock att han inte skulle kunna leva på denna lönen om något år, och det fanns inte så bra betalda jobb i staden han bodde.

Så för att hitta nya jobbmöjligheter så flyttade Abdi till staden Unive med försök att hitta ett bra jobb och kunna försörja sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med hög rp nivå, rolig stämning, roliga och långa scenarion.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte alltid spelar för att vinna och att man alltid ska ge motparten en chans att vinna. Motparten spelar också för att ha roligt så därför måste man göra det roligt för båda parter.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått reglerna. RDM, t.ex innebär att man dödar en annan spelare utan bakomliggande scenario. Meta gaming innebär att man tar information utanför spelet som t.ex discord, och in till sin karaktär ingame. Sunt förnuft, innebär att man alltid ska tänka realistiskt och inte göra något som man inte gjort irl.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har ingen erfarenhet inom RP tidigare, men däremot försöker jag lära mig så mycket jag kan. Jag vill gärna lära mig och försöker alltid mitt bästa, har testat på lite kort tidigare och vill verkligen lära mig mer. Jag hoppas att ni kan ge mig en chans att visa min RP nivå för er. Jag är alltid öppen för att lära mig mer och kunna utveckla min rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag tror jag fick med det mesta. Hoppas ni kan ge mig en chans på Unive!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka