Nekad Theodor.. | Ban överklagan [Kalle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Theodor..

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198408191427/

Ditt Hex-ID: 11000011ab2cdc3

Vad är din discord tagg? hubba#7104

Vem var det som bannade dig? Jag är bannad på discord men också på servern . på servern så var det Swedie .

Hur lång tid var din ban? på servern är den 8 dagar och på discord så vet jag inte för det står inte

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft,snor mc framför ägaren . står det på servern och på discorden så står det ingen anledning .

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag skulle test köra en mc som jag skulle köpa men ägaren som är min vän var afk men jag provkörde den ändå . och på discord var det för att jag försökte muta en staff vilket jag nu i efter hand var fel .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade precis startat mitt spel för att jag och min kompis skulle spela och då när jag spwanar går jag till honom och ska sköpa hans husqvarna cross . När jag står där och ska köpa den så pratar vi i Discord men vi rpar fortfarande i spelet så då frågar jag han hur mycket han ska ha för den och han säger 80 tusen och då säger jag att jag vill köpa den och men att jag vill provköra den först och då svarar han i discord att jag får det men att han måste gå på toa först så när han går på toa så bestämmer jag mig för att testa hans mc när han är afk för att jag vet att jag fick det . Så jag tar den på en test runda runt pirens parkering och när jag åker tillbaka till min kompis så blir jag bannad i 8 dagar för stöld av mc . Ock på discorden så pratade jag med en staff och då frågade jag om kunde swisha han 100 kr om han tog bort min ban vilket jag nu i efterhand vet var en jätte dum ide men i den sekunden då jag frågade han så var jag ledsen och så viste jag inte att man kunde få sånna stora konsekvenser av att försöka muta en staff så nu försöker jag be om ursäkt igen och jag är ledsen att jag har fått sån lång ban på min favorit server .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. På discord så var det en rät ban men just i den sekunden så viste jag inte att man kunde få såna stora konsekvenser av just det så jag ber så hemskt mycket om ursäkt . Bannen jag fick i spelet var rätt på ett sätt men det var ett missförstånd samtidigt .

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. min första ban fick jag för att jag fick en faktura av Qpark och då blev jag arg väldigt snabbt och då försökte jag köra på en som jobbade på Qpark så utav den bannen så lärde jag mig att inte bli så arg/aggressiv så snabbt . Min andra ban fick jag för att jag var ute och körde med en kompis och råkade jag köra på en lyckstolpe och då flög vi upp på ett berg och hamnar upp och ner så när bilen stannar så går jag ut ur bilen utan att rpa på det vilket jag har lärt mig nu . Så jag har lärt mig att inte bli lätt arg/aggressiv så snabbt och att jag fortfarande måste öva lite till på mitt rpande .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? På discorden så skulle jag inte tjatat på staffs för att jag vet att dom har det fullt upp och bannen på servern så hade jag kunnat väntat tills min kompis hade kommit tillbaka från toaletten så att han hade kunnat svara ingame .

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte tjata eller muta staffs och att jag måste ha is i magen även om jag inte får ett svar . MVH Theodor/Hubba .

Har du läst våra regler? Ja

jag vill bara lägga till att jag vet att muta en staff kan ha vart det dummaste jag någonsin har gjort i min gaming career .

Tillbaka