Accepterad theoboy10 | Medlem ansökning [Hugo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theoboy10

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Nordensson

Vad är ditt discord namn? Theoboy -_-#4764

Vad är ditt födelsedatum? 8 Maj 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Allan Göransson. Han är 21 år gammal. Han växte upp i en familj med sin mamma , pappa och sin bror Abdi Göransson som jobbar hos polisen. Hans pappa hade beroende av att röka väldigt mycket. När han rökte blev han väldigt aggresiv och kunde därför slå mamma när han blev sur. En dag hamnade pappa på sjukhuset och blev inkört av ambulansen på grund av att han hade lungcancer efter han hade rökt så sjukt mycket. Läkarna sa att de ej såg bra för han. De sa att han hade 5 dagar kvar att leva. Jag och Abdi blev väldigt ledsna för vi älskade våran pappa, ändå han hade problem med sitt rök beteände. Jag tog sedan tag i livet och började träna på gymet och även plugga hårt i skolan. Det gick bra och jag blev rena alpha alla visste vem jag var jag var liksom den coola nu. Jag började jobba på polisen och fortsatte mitt liv med min bror Abdi. Ett år senare bestämde jag mig för att börja jobba på Mekonomen. Jag jobbade där ett tag och det gick super. Jag fick många nya vänner och hade mycket att göra i tjänst och på fritiden, på fritiden älskar Allan att cykla vara med kompisar och köra sin bil =)

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en social och rolig RP. Jag kommer bidra med en bra Rp då jag kommer att spela med motpartens sida så jag kommer ej bara gå för att vinna scenarion, då det blir både powergaming och tråkig RP då. Jag kommer bidra med långa och roliga scenarion med en så hög rp nivå som jag själv bara kan. Jag kommer alltid sträva efter alla regler ni har på servern. Jag vill bidra med att raportera in regelbrott till staffs så de kan banna de som gör fel för vi ska kunna få en bättre RP på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att vinna i mot partnerns scenarion är tex att om jag kör en bil och polisen börjar jaga mig, så kan jag ha lite snut jag ett litet tag men sen kan jag krocka in i en vägg eller nått med mening så motpartnern och så får ett roligt scenarion. Så båda liksom får ha kul!

Hur hittade du Unive? Youtube, Tik Tok, och några vänner tipsade om servern!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka