Ban-referens
ltrxty — FiveM, Permanent
Anledning: speed boost på bilar
Bannad av: 1DrTimE1
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jag kommer inte exakt ihåg vad som hände då det var ett tag sen jag senast spelade unive och har märkt att jag verkligen tycker det är väldigt kul att spela på eran server. Jag som sagt kommer inte riktigt ihåg vad exakt som hände men jag kommer ihåg att jag och min kompis satt i en bil och han hade boostat bilen, och jag kan säga så mycket som att jag ångrar det jag gjorde och tycker det var riktigt jävla dumt då jag har mognat lite.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar för min del i det här men som sagt var det inte jag som körde bilen.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig mycket från mitt misstag och ångrar det mycket och tycker det var väldigt dumt.
Varför ska vi ge dig en till chans? För jag har mognat och är mer seriös och tycker verkligen att unive är kul så, det vore dumt om jag skulle fått en chans för att sabba det igen då jag gärna vill spela på unive. Jag kan rollspela bra och har gjort de bra innan men jag vet ej vad som flög i mig när jag gjorde det jag gjorde.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.