Accepterad theoada20 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theoada20

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: theoada20

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198836181046/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? plommon20#1608

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Theo Gw han är föd 1990-01-22. Theo är ganska bestämd han har ADD. Han gillar att skruva med bilar och gamla bilar. Theo har en bror som heter Tim Gw. Theo och Tim hänger ihop hela tiden. Theo och Tim är med i ett gäng kan man säga. Vi är med dom röda. Det är inte ett wh gäng men vi hänger med dom iallafall.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli wh för att kunna ha en rp server att RPa på. Jag vill bli wh för att ha kul på eran server när ni byter till wh.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli wh på denna server för att jag såg att den har 100+ inne och det är kul att rp med många.

Hur många timmar har du på FiveM? 1075 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag skrolla runt på FiveM med tagen SWE och hitta multistaden med 100+ spelare och ville gärna börja rpa på den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? jag ska vara 100% ärlig så ja jag har blivit banad när jag typ hade 20 timmar spelat, då blev jag banad hela tiden för jag kunde inte rpa.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej det är därför jag vill ha wh här.

Jag kommer faktiskt att godkänna den här whitelist-ansökan då jag tucker den såg riktigt bra ut:) Hoppas du har en trevlig tid i staden.

Mvh. cronix

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka