Nekad Theo_Widen | Medlem ansökning [Wille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Widén

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198131942522/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? theo_7_widen #2218

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Theo Widen han växte upp med en fattig familj i Märsta. I ung ålder blev han tvungen att sälja droger för att kunna försörja sin familj. Efter flera år av försäljning av droger så blev han tagen av polisen och fick sitta inne i ett år. När han kom ut så kom ingen i hans familj och hämtade han som gjorde han väldigt ledsen. Så när han kom hem så svor han att han skulle aldrig mer göra något olagligt igen. Det var svårt att komma ifrån från det förra livet, eftersom många var besvikna på han för att han inte kom tillbaks.

Åren gick och Theo Widen flyttade in i en ny stad för att börja om. Där började han hjälpa människor i staden och skaffade vänner för att försöka förbättra sitt rykte om att han hjälpte folk hela tiden.

//Widen

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på unive eftersom jag vill kunna ha tillgång till mera möjligheter i Communityt. Jag har kört servern väldigt länge och lärt mig om den och känner mig väldigt begränsad och jag känner att jag är redo att ta ett nytt steg för att kunna hjälpa Communityt.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker servern är väldigt annorlunda jämfört med andra servar och communityt är väldigt snällt på denna server. Det är även en väldigt aktiv server där mycket händer

Hur hittade du Unive? Jag hittade servern genom en vän som rekommenderade den till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill hjälpa personer att kunna få en bra dag på servern genom att hjälpa dem inom rp. Det kan till exempel vara att jobba på meko och laga bilar direkt när dom kommer in så att dom vill komma dit senare igen.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill hjälpa spelare genom att jobba på olika firmor.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej spelar endast på unive.

Nekad, utveckla mer på Karaktär och varför du ska bli medlem. Gör en ny om 24 timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka