Accepterad Theo_Widen | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Widén

Icke Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198131942522/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Sonnerby Widen

Vad är ditt discord namn? theo_7_widen#2218

Vad är ditt födelsedatum? 30 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Theo Widen och föddes år 2005-09-30 i märsta. Theo hade en väldigt svår uppväxt där hans pappa var alkolist och var ofta ute sent på kvällarna. Theos mamma försökte ofta stoppa pappans alkohol problem men som ofta resulterade i att pappa slog mamman som Theo ofta fick se. Theo hade inte många saker att göra hemma, eftersom hans pappa var ofta ute och mamman grät bara i badrummet. En dag när Theo skulle fylla 5 så fick han en leksaks bil av sin mamma som gjorde att han blev väldigt intresserad av bilar. Men en dag förändrades hans liv för evigt. Plötsligt knackade någon på deras dörr och det var polisen som arresterade hans pappa. Mamman var väldigt glad över att hon inte längre skulle bli slagen och kunna spendera mer tid med sin son men hon började senare inse att hon hade knappt några pengar kvar och behövde sälja huset. Theo var då 15 år och var forfarande väldigt intresserad av bilar. Theo och hans mamma var tvungen och hitta en ny lägenhet och som tur hittade dom en i staden Unive. Dom blev väldigt välkomna in i staden och började verkligen trivas. Dock så hade dom fortfarande väldigt ont om pengar och det gjorde att Theo valde att börja att jobba direkt efter nian. Theo hade det väldigt svårt att hitta jobb på grund av sin ålder . Theo var fortfarande väldigt intresserad i bilar och fick jobb hos postnord. Han fick jobba med att packa paket men även en dag hade en utav postnords bilar lite problem och Theo som var så intresserad av bilar visste exakt hur man gjorde vilket förvåndade dom och han fick då även börja laga bilar. Dessa pengar han fick gav han direkt till han mamma som gjorde henne så glad. Just nu jobbar Theo fortfarande med post nord men söker även jobb hos meko och falck för att kunna förfylla sin dröm att jobba inom fordon.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag anser att just jag ska bli en medlem för att jag bidrar till en hög rp nivå för att jag kan alla regler samt att jag verkligen lever in i min karaktär. Alltså kommer jag bidra till en hög och seriös rp nivå. Jag har även kört på servern väldigt länge nu och lärt mig väldigt mycket om den men just nu känner jag mig väldigt begränsad i de jag gör och känner mig redo att ta nästa steg. Jag har även ett stor intresse inom bilar i irl som kan göra att jag kan bidra till en hög rp nivå inom det området.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir väldigt intresserad av just unive på grund av hur bra Communityt är samt hur aktiva staffsen är som gör servern ännu bättre. Jag har även varit väldigt länge intresserad i servern för att många kompissar och streamers har rekomderat den starkt och att servern har en hög rp nivå samt väldigt seriös och rolig. Men en stor grej varför jag är intresserad av den är för att den är väldigt aktiv och det är så många personer som kör på den.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive genom flera streamers som rekomderar den starkt men även också kompissar som tycker om den och rekomderar den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål med mitt rollspel är att bidra till en hög rp nivå samt att jag ska få andra att ha en bra tid på servern. jag vill även träffa nytt folk och ha det väldigt roligt när jag loggar in på unive

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag har många mål att uppnå på unive och de är att kunna köpa mina drömbilar och även att få jobba inom fordon som till exempel meko eller falck eftersom jag är väldigt intresserad av bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka