Nekad Theo_Peo | Whitelist ansökning [FusionTear]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo_Peo

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198119453594/

Vad är ditt namn i verkligheten? Fabian Kjellberg

Vad är ditt discord namn? Fabbe#1239

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Theo Peo och är 28 år och är en Bonde Han är mycket glömsk och har bestämd och har hård attityd . Han gillar att köra fina bilar och som person är han rolig och kreativ och hittar på många saker galna saker runt om i staden. Han är även en social människa och gillar att ha mycket kontakter för att hela tiden utvecklas. Han brinner för att göra folk glada och få dom att börja skratta. Han har jobbat som mekaniker. Han gillar att tjäna bra med pengar till sina bilar dom gillar han att köra street-race med.

Varför ska just du bli whitelistad? Med mina 1200h är jag en duktig rollspelare och flera års erfarenhet. Jag kommer skapa flera roliga och bra scenarion som kommer leda serverns utveckling framåt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Det är en aktiv server som jag trivs på än så länge.

Hur hittade du Unive? Server listan i FiveM

Vad har du för mål med ditt rollspel? Bara ha roligt pengar struntar jag i.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope inte just nu

Nekad, Utveckla "Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?"
//FusionTear

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka