Nekad Theo_AD | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo_AD

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Andersson Danielsson

Vad är ditt discord namn? manic.mike

Vad är ditt födelsedatum? 2 Oktober 2009

Berätta om din karaktär. Göran Stensson är en 25 årig man, som ung växte han upp i en bra familj med som hade gott om pengar. Men när han blev äldre sökte han spänning i livet och det slutade med att han blev erbjuden droger på en fest och körde hem utan att tänka på att han tagit droger tidigare den kvällen. Då blir han stannad av polisen. Han åkte dit för drograttfylleri och fick fängelse straff på 1,5 år. På grund av det fick han sparken från sitt jobb som mekaniker. Efter tiden i fängelset som känts som en evighet flyttade han hem till sina föräldrar för att leta efter ett jobb. Efter några månader av letande fick han äntligen ett jobb som mekaniker igen. Det passade honom bra och han flyttade ut igen efter 6 månader. Pågrund av hans temperament råkade han säga något kränkande till en klient som inte var nöjd med hans arbete. Det ledde till att han fick sparken från sitt jobb. Just nu är Göran arbetslös men strävar efter ett bättre liv på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en både rolig och seriös rp. Jag kommer även vara social och göra rp:n rolig för båda parter.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man som spelare inte bara ska spela för sin egen vinst och spela med även om det går dåligt för en själv. Till exempel om jag blir stoppad blir stoppad av polisen ska jag fortsätta spela med en glad min, istället för att börja sura.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst igenom reglerna noggrant och är väldigt säker på att jag förstår dem. Ett exempel är VDM: Vehicle deathmatch och det betyder att man använder sitt fordon som ett vapen för att skada eller döda en annan person utan anledning. En annan regek är copbait och det innebär att man försöker skaffa polisers uppmärksamhet, ett exempel på det kan vara som jag ser polisen och kör fort med vilje för att bli stannad. Combat logging innebär att man loggar ut eller stänger av sin dator när man till exempel blivit kidnappad

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har kört rp på andra spel tidigare men har inte spelat på länge eftersom jag tagit en paus. Ser fram emot att få spela på en FiveM server.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ser framemot att få svar på min ansökan!

Senast ändrad:
Hade du kunnat skriva rätt discord namn?
Är du inte med i discorden? Joina vår discord via denna länk: https://discord.gg/unive

Du har 24h på dig att skriva rätt discord namn eller gå med i vår discord!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad
Anledning:
Du har inte tagit intervjun i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka