Nekad Theo____ | Medlem ansökning (100gubbe)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo____

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edison Beciri

Vad är ditt discord namn? m1rre.net

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2007

Berätta om din karaktär. Adam är en ung man som växte upp i en liten by omgiven av ekträd. Hans barndom var fylld av äventyr i skogen, där han ofta samlade ekollon och fantiserade om att vara en upptäcktsresande. Hans föräldrar var bönder, och Adam hjälpte ofta till på gården, vilket gav honom en stark arbetsmoral och en kärlek till naturen. Adam är mycket intresserad av botanik och ekologi, och han spenderar många timmar på att studera växter och djurliv i skogen. Hans passion för naturen har också väckt en kreativ ådra i honom; han skriver ofta dikter och målar bilder inspirerade av sina omgivningar. Känslomässigt är Adam en reflekterande och känslig person. Han känner en djup koppling till naturen och får mycket av sin inre ro genom att vara ute i skogen. Han kan ibland känna sig ensam i sin lilla by, men han uppskattar också den lugn och fred som den erbjuder. I framtiden drömmer Adam om att studera miljövetenskap på universitetet och arbeta med att bevara skogar och naturskyddsområden. Han vill dela sin kunskap och passion för naturen med andra, och han hoppas kunna inspirera fler människor att värna om vår planet. Adam är duktig på Fotboll, han bruka spela Fotboll på rasterna i Skolan, han ville bli Fotbolls Stjärna också.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra Rollspel Nivå, jag själv kommer att följa alla Grundregler på Unive Roleplay. Jag kommer att först rpa som Medborgare och sen kommer jag att köpa kriminell, och där kommer jag rpa som ensam person som kommer att ta det lugnt o.s.v.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara roligt för båda Spelarna på Unive Roleplay.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: Random Death Match, att man dödar nån utan ett bakom liggande Scenario! (utan anledning), VDM: Vehicle Death match, att man använder sin Fordon som ett vapen. metagaming: Att man tar in Information från andra Sociala Medier som t.ex Discord, twitch, tiktok osv... Fear Rp: Att man ska rpa rädd som t.ex när du har et Vapen mot dig ska du rpa rädd och inte bry dig för då bryter du den Regeln, måste tänka inom Suntförnuft.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, jag har bra erfaren har kört FiveM snarast i 2 år, och har kört här i Unive några dagar med icke Medlem.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad.
Anledning:
Utveckla Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka