Theo_23 | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo_23

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 11 Februari 2000

Vad heter du på discord? Theo_23

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 1100

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? varje dag

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 1100

Vad heter du? Theo

Hur gammal är du? 13

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? för jag tuker att securiats är rolig man får prata med folk och jag vill hjälpa folk om det är något

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? för jag bär bra jag har varit securias på enserver då tuker dom att jag va bra jag hjälpte alla som bevöver hjälp

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? ja

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? man ska tänka först inanne man pratar att man inte bara säger mm theo åker ma

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? mm man ska vara snäll man ska ha bratom när man får ett larm man ska inte gråga man ska inte lalla man ska inte sega ful ahot man ska inte ta med vapen till sickurias man ska lämna vapen hos polis för sickurias får inte ha vapen på sig som dom hart tagit från folk man måste lämna till andra poliser att dom kan ta det

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) man ska kalla it folk som är sickurias och sen säga till polisen och man ska ta elpistolen och sjuka dom i bennet

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) gå framm till dom vad håller du på med men om han har en kinev så tar du elpistolen och sjukder dom i bendet

Har du några andra frågor? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka