Nekad Theo_23 | Polismyndigheten Ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo_23

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 1 Augusti 2021

Vad heter du på discord? theo_23#6625

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 200 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? Väldigt aktiv då jag är online nästan varje dag efter skolan.

Vad heter du? Theo

Hur gammal är du? 13

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja, har varit i Räddningstjänsten då jag behövde vara simkunnig.

Varför vill du bli polis? jag har allitd velat stått på den positiva sidan och därför kan jag bli polis, om man vill ändra nåt ska man själv göra nåt. Vill även visa folk att att det finns mer än bara kriminella saker och att dom kan bli framgångsrika utan att göra olagliga saker. Jag patrullerar gärna runt i staden och kollar läget, att hjälpa folk och patrullera är min dröm sen jag var ung, och ifall jag ser något underligt så ingriper jag direkt. Har också sett att polisen behöver män därför så vill jag hoppa in och hjälpa! Jag vill också se om jag har det som krävs för att vara polis eller ja det vet jag redan att jag har.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att kunna ta kritik, göra så folk känner sig trygga kunna avnända teamwork och att kunna sköta sitt jobb på ett proffsigt sätt.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag vet att det är ett krävande jobb som kommer ta på en både fysiskt och psykiskt som person. Jag vet även att det kommer vara stressiga situationer som man måste kunna hantera utan att förvärra situationen.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja, jag har jobbat som Räddningstjänsten så då får jag medecinsk hjälp om det, sedan så kan jag ganska mycket.

Hur är du som person? jag är positiv samt grov när det behövs, tar han om dom som behöver det och jag tänker alltid väldigt gott om personer. Jag skulle säga att jag har ett bra tålamod gillar att lyssna på vad andra har och säga och hjälper mer än gärna till när det behövs.

Är det något vi bör veta om dig? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka