Nekad Theo_22 | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo_22

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? Zevqxz#9598

Vad är ditt födelsedatum? 10 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alvin Isaksson. Alvin är 23 år gammal och börjar halka in på det kriminella livet. Alvin börjar med snus och från snus till cannabis. Alvin har doc en bra sida. Han gillar bilar. Han vill bli bilförsäljare. Men han vill också bli kriminell och gå med i gäng. Alvin kom från en annan stad men han flyttade då han skulle börja universitetet men han hoppade snabbt av. Från början när han gick i skolan så hade han det jobbigt han blev mobbad och han hade typ 2 kompisar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roligt häng och bra rp. Jag älskar att RPa och det har jag gjort länge.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du ska låta motpartnern eller fienden ska få en chans i ett scenario. Till exempel om du slåss mot någon så ska du inte stå och stampa på personen utan du får låta den andra få en chans och slåss också. Så man ska inte vara självisk i ett scenario utan låta alla andra som är med i scenariot ha kul.

Hur hittade du Unive? Jag har sett er på sociala medier plus jag har en kompis som tipsade mig.

Nekad utveckla samtliga punkter, lycka till nästa gång. :D

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka