Nekad Theo2010 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo2010

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? D24#7555

Vad är ditt födelsedatum? 1 December 2010

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med att jag har en social rp vet hur alla regler funkar är inte en lallare eller nånting utan jag söker en server med bra rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man t.e.x att jag har vapen och den andra har också vapen och jag är 1 person mott 3 då ska jag hålla uppe händerna för att om jag skjuter ner alla då vill ju bara jag vinna scenariot. Om det hade hänt i verkligheten så hade jag gjort samma sak där

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM random death match det betyder att jag typ går fram till nån och dödar hen utan ett bakom liggande scenario, NLR new life rol det innebär att om jag dör i ett scenario så ska jag glöma allt så att säga

Har du någon erfarenhet inom rollspel?
Ja jag har rpat bara på stora serverar i typ 4 år nästan så jag vet alla regler och allt

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja jag har lite svårt att skriva långa texter så du vet som tittar på denna ansökan

Senast ändrad:
Nekad. Utveckla samtliga frågor.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka