Nekad theo1k | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theo1k

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? theo

Vad är ditt discord namn? theo1k

Vad är ditt födelsedatum? 12 Maj 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Isac Andersson och är 20 år gammal och är halv litau då hans pappa är svensk och hans mamma kommer från Litauen. Han har kontroll svårigheter och har ett kort temperament ha gillar bilar väldigt mycket då hans pappa visade han hur man meckar, speciellt på BMW då han pappa kör det hela livet, han pappa dog några år senar av cancer det sista han fick av sin pappa var en moppe, han körde moppen mycket när han var liten och då han fick ett intresse för att börja köra cross och då han vart riktigt duktig på att köra på bana, men kort där efter sluta han för hans mamma inte kunde har råd med det, men han fick svårt för skolan för han bråkade mycket med dom andra eleverna och han inte kunde koncentrera sig på lesionerna och hoppade av 2 år in på gymnasiet och han borgade jobba svart som mekaniker/trimma billar då han hade lärt sig mycket från sin pappa. sen borgade han hänga med fel personer och borga ta droger, sen när han hade insett att han hade gjort fel bestämde han sig för att flytta till staden unive där han skulle borga om på nytt och se vart han tar vägen

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra scenarion, seriöst/bra rp, följa regler så det blir så bra rp som möjligt,

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte allt vinner i sinarion t.ex. om det blir krig med samma gäng så behöver inte samma gäng vinna hela tiden och då bilr rpen roligare för alla spelare

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst dom. när man gör kriminala saker ska masken vara på, och om det blir gäng krig ska masn dokumentera allt som händer i discorden

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på många rp servrar förut

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har dyslexi och har svårt för att skriva speciellt. och jag vet att mitt dc konto inte är 2 v gammalt men det är för att jag fick strul med mitt andra konto och var tvungen att göra ett nytt

Nekad. Ditt Discord konto måste vara 2 veckor gammalt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka