Nekad Theo1123 | Medlem ansökning [oge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Theo1123

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? m4#8959

Vad är ditt födelsedatum? 2012 6 26

Berätta om din karaktär. Min karaktär har varit igenom ganska mycket när han var liten så bråkade hans mamma och pappa mycket pappa slog mamma och mamma sprayade pappa med peppar spray och då blev han arg och flytade när pappan flytade så var han 9 år gammal 15 år senare så var han 23 år gammal och heter Theo nilsson och är glad ibland och ibland deprimerad

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med att vara en grabb som rpar seriöst och inte lallar jag kommer bidra med roliga sinareo

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska föska att göra så motståndaren har lika roligt som man har själv och inte bara tryharda så man vinner själv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm/ Random death match är när man går på torget och bara skujter nån utan andleding vdm/ vechile deathmatch är när man använder sitt fordon som vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har varit krim typ 3 gånger på unive och rpat i typ 2-3 år

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Har inget och beräta:)

Tillbaka