Nekad theo111 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

theo111

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198878050642/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? theo#1248

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Theo Nilsson han har varit kriminell fast han gav upp det han älskar bilar och epas. han har varit i många städer fast denna är den bästa han själv tycker han att det är den bästa staden han gillar färgen lila och svart. Han vill ha en epa och en volvo 945. när han var mindre så hade hans pappa en yamaha 450f Theo gillade hans cross. När Theo blev större så gillade han mer och mer volvos och epas. när Theo var 15 så hade han en cross-moped och en epa. Det var en bmw e16 när han var 19 så skaffade han en bmw m2 Theos pappa var rik.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag är en bra rpere och kan reglerna och gör inte en skada mot servern jag tycker att jag ska ble medlem för att jag kan rpa och göra bra senarios och inte spela för makt och pengar och jag vill ha rogligt inte bara ha massa importer och ha över 300mil

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att det ska vara allowlist så att inte bara massa folk kommer in och hittar vapen och gör teror attack på servern

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om man är i ett gäng krig så vill man ha det bästa vapnet och döda alla

Hur hittade du Unive? Letade efter nån server för att ingen vill spela nån annan server för att denna är bäst

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka