Accepterad Theo1! | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theo1!

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad är ditt discord namn? theomarkstrom11

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juli 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Roffe Ström. 31 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn,mål inriktad och lojal.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Roffe ström är uppvuxen i en vanlig familj och har alltid jobbat hårt för att klara sig själv. Han har haft enklare jobb tidigare och vill nu bygga upp ett stabilt liv i staden. Hans mål är att får ett bra jobb, tjäna pengar på ett ärligt sätt och skapa kontakter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös och realistisk RP där jag alltid sätter storyn före att vinna. Jag är bra på att skapa naturliga scenarion, uveckla relationer mellan karaktärer och spela långsiktigt! Jag försöker alltid ge andra spelare bra RP tillbaka och undviker stressad orealistisk RP!!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte alltid ska spela för att vinna själv utan istället göra scenariot roligare och mer realistiskt för alla inblandade. Man ska kunna ta förluster på ett trovärdigt sätt och bidra till bättre helhetsupplevelse, även om det går dåligt för min karaktär.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej. Jag är nästan helt ny.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är förbjudet. Det är då man får information utanför spelet som sin karaktär egentligen inte vet om!....... Powergaming är också högt förbjudet. Det är då man gör orealistiska handlingar.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en mogen spelare som kör seriös RP och utvecklas för servern. Jag är aktiv,följer regler och vill bidra till ett bra community!!Jag tar dessutom feedback på allvar och vill hela tiden bli bättre på RP!

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka